Репозиторій ВТЕІ
id: 28504
Назва: Мiжнародний маркетинг та його роль у зовнiшньоекономiчнiй дiяльності
Автори: Зарєзова А.В., Ковтун Е.О.
Ключові слова: мiжнародний маркетинг, маркетингова стратегiя, мiжнародна маркетингова дiяльнiсть, iмпортний маркетинг, транснацiональний маркетинг
Дата публікації: 2023-03-01 15:59:12
Останні зміни: 2023-03-01 15:59:12
Рік видання: 2020
Аннотація: У статтi розглянуто сутнiсть мiжнародного маркетингу в управлiннi зовнiшньоекономiчною дiяльнiстю пiдприємств та його значення для суб'єктiв на мiжнародному ринку. Дослiджено тенденцiї розвитку та основнi проблеми формування мiжнародного маркетингу в зовнiшньоекономiчнiй дiяльностi пiдприємств.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28504
Тип видання: Збірник наукових праць
Видавництво: Менеджмент XXI століття: сучасні моделі, стратегії, технології : зб. наук. пр. VII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Вінниця, 08 жовт. 2020 р. Вінниця, 2020. Ч. 2. С. 71-78
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28504.pdf Розмір : 7181184 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити