The Repository of VTEI
id: 28494
Title: Теоретичні аспекти маркетингових досліджень при здійсненні підприємством зовнішньоекономічної діяльності = Тheoretical aspects of marketing research when performing foreign economic activity by the enterprise
Authors: Ковтун Е.
Keywords: маркетинг, ефективність управління, зовнішнє середовище, зовнішньоекономічна діяльність, конкуренція, зовнішній ринок
Date of publication: 2023-03-01 15:14:07
Last changes: 2023-03-01 15:14:07
Year of publication: 2021
Summary: Стаття присвячена питанню маркетингових досліджень при здійсненні підприємством зовнішньоекономічної діяльності, оскільки об’єктивна необхідність постійного вивчення маркетингових досліджень підприємством передбачає науково-методичне опрацювання висновків аналізу конкуренції на внутрішньому і зовнішньому ринках для збільшення ймовірності успіху ринкової діяльності підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28494
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 1. С. 197-202
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 28494.pdf Size : 8191803 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge