Репозиторій ВТЕІ
id: 28418
Назва: Вплив пандемії COVID-19 на формування та розвиток корпоративної культури компанії
Автори: Іванченко Г.В.
Ключові слова: корпоративна культура, пандемія COVID-19, організаційна культура, ситуаційні фактори, бізнес культура
Дата публікації: 2023-02-24 14:19:51
Останні зміни: 2023-02-24 14:19:51
Рік видання: 2021
Аннотація: У статті проаналізовано значення корпоративної культури в діяльності компанії. Визначено основні структурні елементи корпоративної культури. Встановлено, які особливості мають ситуаційні фактори на впроваджену в компанії організаційну культуру. Також відзначено, що для підтримки та розвитку корпоративної культури в умовах пандемії COVID-19 важливого значення набувають такі складові, як корпоративні цінності, роль лідера та бренд роботодавця. Запропоновано з метою удосконалення існуючої або формування нової корпоративної культури компанії провести детальний аналіз змін, що відбулися всередині організації, усунути застарілі практики, що втратили сенс та отримати зворотній зв'язок з боку працівників щодо сформованих основних ключових елементів нової або удосконаленої корпоративної культури.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28418
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 5, Т. 1. С. 150-154
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28418.pdf Розмір : 373753 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити