The Repository of VTEI
id: 28418
Title: Вплив пандемії COVID-19 на формування та розвиток корпоративної культури компанії
Authors: Іванченко Г.В.
Keywords: корпоративна культура, пандемія COVID-19, організаційна культура, ситуаційні фактори, бізнес культура
Date of publication: 2023-02-24 14:19:51
Last changes: 2023-02-24 14:19:51
Year of publication: 2021
Summary: У статті проаналізовано значення корпоративної культури в діяльності компанії. Визначено основні структурні елементи корпоративної культури. Встановлено, які особливості мають ситуаційні фактори на впроваджену в компанії організаційну культуру. Також відзначено, що для підтримки та розвитку корпоративної культури в умовах пандемії COVID-19 важливого значення набувають такі складові, як корпоративні цінності, роль лідера та бренд роботодавця. Запропоновано з метою удосконалення існуючої або формування нової корпоративної культури компанії провести детальний аналіз змін, що відбулися всередині організації, усунути застарілі практики, що втратили сенс та отримати зворотній зв'язок з боку працівників щодо сформованих основних ключових елементів нової або удосконаленої корпоративної культури.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28418
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 5, Т. 1. С. 150-154
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 28418.pdf Size : 373753 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge