Репозиторій ВТЕІ
id: 28388
Назва: Теоретико-методологічні засади формування структури іміджу підприємств сфери послуг
Автори: Заюков І. В., Новак І.Г.
Ключові слова: імідж, структура, сфера послуг
Дата публікації: 2023-02-23 16:36:18
Останні зміни: 2023-02-23 16:36:18
Рік видання: 2023
Аннотація: Метою роботи є дослідження теоретико-методологічних засад формування структури іміджу підприємтсв сфери послуг.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28388
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Eurasian scientific discussions : proceedings of ХІІІ Іnternational scientific and practical conference, Вarcelona, Spain, 22-24 january 2023. Вarcelona, 2023. P. 397-401
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28388.pdf Розмір : 7086262 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити