The Repository of VTEI
id: 28248
Title: Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території (на матеріалах м. Вінниці) = Вranding as a tool to increase the tourist attraction of the territory (on the materials of m. Vinnitsa)
Authors: Чорна Н.М., Мартинова Л.Б.
Keywords: бренд, брендинг, туристська територія, туристична привабливість, імідж
Date of publication: 2023-02-21 15:34:11
Last changes: 2023-02-21 15:34:11
Year of publication: 2020
Summary: У статті проаналізовано зміст понять «бренд» та «брендинг (туристської) території». З’ясовано функції бренду, його місце у формуванні та підтриманні привабливості туристської території. Відзначено, що частина всесвітньо відомих брендів туристських територій сформувалася та стала популярною сама по собі в процесі тривалого історичного розвитку та часто гострої конкурентної боротьби, водночас багато інших стали можливими завдяки впровадженню територіальних брендингових технологій. Зроблено короткий аналіз брендингу України та окремих міст країни. Значну увагу приділено питанням брендингу м. Вінниці. Проаналізовано, зокрема, заходи, що були реалізовані задля підвищення туристичної привабливості міста, дано оцінку сукупному їх результату. Наголошено, що позитивний вплив на формування та просування «Вінниці туристичної» здійснює також той факт, що в 2019 р. місто вп’яте було визнане найкомфортнішим для проживання.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28248
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Інфраструктура ринку. 2020. Вип. 40. С. 115-120
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 28248.pdf Size : 184891 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge