Репозиторій ВТЕІ
id: 28150
Назва: Формування і реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯЕЛЕКТРОМАШМОНТАЖНАЛАДКА", м. Вінниця)
Автори: Суходольський Є.
Ключові слова: цінова стратегія підприємства, зовнішній ринок
Дата публікації: 2023-01-11 14:02:57
Останні зміни: 2023-01-11 14:02:57
Рік видання: 2022
Аннотація: Цінова стратегія, головною метою якої є формування ціни на товари та послуги, має безпосередній вплив на основні фінансово-економічні результати діяльності підприємства та, відповідно, його подальший розвиток. У зв’язку з цим, рівень цін має бути встановлений таким чином, щоб покрити витрати на виробництво та реалізацію, а також отримати прибуток. Тому вивчення питань щодо формування та реалізації цінової стратегії підприємства є актуальним та своєчасним.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28150
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 49 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28150.pdf Розмір : 489774 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити