The Repository of VTEI
id: 28150
Title: Формування і реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯЕЛЕКТРОМАШМОНТАЖНАЛАДКА", м. Вінниця)
Authors: Суходольський Є.
Keywords: цінова стратегія підприємства, зовнішній ринок
Date of publication: 2023-01-11 14:02:57
Last changes: 2023-01-11 14:02:57
Year of publication: 2022
Summary: Цінова стратегія, головною метою якої є формування ціни на товари та послуги, має безпосередній вплив на основні фінансово-економічні результати діяльності підприємства та, відповідно, його подальший розвиток. У зв’язку з цим, рівень цін має бути встановлений таким чином, щоб покрити витрати на виробництво та реалізацію, а також отримати прибуток. Тому вивчення питань щодо формування та реалізації цінової стратегії підприємства є актуальним та своєчасним.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28150
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 49 с.
In the collections: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28150.pdf Size : 489774 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge