Репозиторій ВТЕІ
id: 28144
Назва: Маркетингові дослідження діяльності підприємства на ринку рекламних послуг (за матеріалами Приватного підприємства «Інформаційно-рекламна агенція «Кур’єр», м. Вінниця)
Автори: Рибаченко В.
Ключові слова: маркетингові дослідження
Дата публікації: 2023-01-09 11:03:34
Останні зміни: 2023-01-09 11:03:34
Рік видання: 2022
Аннотація: У теперішніх стрімких та прогресивних темпах розвитку національних та міжнародних економічних відносин, відбувається постійне введення нових технологій, удосконалення наявних методів та моделей ведення бізнесу, пошук інноваційних та найбільш ефективних способів, які б змогли забезпечити високий рівень розвитку підприємств, забезпечити стійку економічну позицію на ринку серед конкурентів та підтримувати стабільний динамічний розвиток підприємницької діяльності, що в свою чергу вплине на отримання прибутку компанії. Усе це потребує постійного моніторингу за ситуацією на ринку, вивченням внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на підприємство, проведення оцінки конкурентного середовища, забезпечення поширення інформації про організацію, що створює необхідність та потребу у проведенні маркетингових досліджень діяльності компаній. У сучасних умовах функціонування підприємств володіння інформацією, яка будь-яким чином може вплинути на господарську діяльність та її кінцевий результат є вагомою складовою успішної роботи компанії, що і забезпечується шляхом проведення різних видів маркетингових досліджень із використанням відповідних методів та прийомів.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28144
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 58 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28144.pdf Розмір : 626429 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити