Репозиторій ВТЕІ
id: 28128
Назва: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (за матеріалами Приватного підприємства «O.L.Kar–АгроЗооВЕТ–сервіс», м. Шаргород, Вінницька область)
Автори: Габрид А.
Ключові слова: товар, товарна політика, маркетингова діагностика, АВС-аналіз, товарний асортимент
Дата публікації: 2023-01-05 09:56:35
Останні зміни: 2023-01-05 09:56:35
Рік видання: 2022
Аннотація: Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення товарної політики ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс» в сучасних умовах господарювання. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова товарна політика ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс». Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні аспекти маркетингової товарної політики ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс». Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у розробці інструментарію удосконалення маркетингової діяльності ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс». Практична цінність отриманих результатів полягає у розробці комплексу управлінських рішень щодо вдосконалення маркетингової товарної політики на ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс», а також їх застосуванні.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28128
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 64 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28128.pdf Розмір : 868056 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити