The Repository of VTEI
id: 28128
Title: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (за матеріалами Приватного підприємства «O.L.Kar–АгроЗооВЕТ–сервіс», м. Шаргород, Вінницька область)
Authors: Габрид А.
Keywords: товар, товарна політика, маркетингова діагностика, АВС-аналіз, товарний асортимент
Date of publication: 2023-01-05 09:56:35
Last changes: 2023-01-05 09:56:35
Year of publication: 2022
Summary: Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення товарної політики ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс» в сучасних умовах господарювання. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова товарна політика ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс». Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні аспекти маркетингової товарної політики ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс». Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у розробці інструментарію удосконалення маркетингової діяльності ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс». Практична цінність отриманих результатів полягає у розробці комплексу управлінських рішень щодо вдосконалення маркетингової товарної політики на ПП «O.L.KAR–АгроЗооВЕТ–Сервіс», а також їх застосуванні.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28128
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 64 с.
In the collections: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28128.pdf Size : 868056 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge