Репозиторій ВТЕІ
id: 28037
Назва: Якість продукції та послуг як об’єкт управління на підприємствах ресторанного господарства
Автори: Постова В.В.
Ключові слова: ресторанний бізнес, якість продукції, якість послуг, обслуговування споживачів, система управління якістю, система ТQМ, ефективність
Дата публікації: 2022-11-24 10:49:13
Останні зміни: 2022-11-24 10:49:13
Рік видання: 2022
Аннотація: У статті визначено, що у сучасній ринковій економіці проблеми якості є одними із найважливіших чинників підвищення рівня життя. Визначено поняття якості, системи якості, якості продукції та послуг, які надаються на підприємствах ресторанного бізнесу. Проаналізовано сучасну літературу щодо поняття якості. Визначено, що структура поняття «якість послуги» в закладах ресторанного господарства формується як комплекс поєднань якості продукції та послуг, яка в свою чергу складається із наступних частин: якість потенціалу; якість процесу; якість культури. Також у статті було визначено, що створена система якості, що включає керування процесами, почала працювати, потрібно: використовувати засоби мотивації для персоналу ресторанного бізнесу; навчати його як по професійних питаннях, так і з питань менеджменту якості надання послуг; вибудувати правильні відносини зі споживачами ресторанних послуг; навчитися так керувати постачальниками, щоб вчасно одержувати від них необхідну продукцію заздалегідь установленої якості, згідно норм НАССР.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28037
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка та суспільство. 2022. Вип. 41. 6 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28037.pdf Розмір : 166797 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити