id: | 27975 |
---|---|
Назва: | Технологія моніторингу професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців |
Автори: | Левчук О.В., Гусак Л.П., Бублик К.С. |
Ключові слова: | професійно-особистісний саморозвиток, підготовка аграрія, неформальна освіта, моніторинг, діагностика |
Дата публікації: | 2022-10-18 16:05:02 |
Останні зміни: | 2022-10-18 16:05:02 |
Рік видання: | 2022 |
Аннотація: | Окреслено проблему професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців. Розглянуто існуючі точки зору щодо модернізації підходів до професійно-особистісного саморозвитку. Здійснено аналіз неформальних практик професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців: професійні курси, тренінги, семінари для здобуття нових навичок. Описано технологію моніторингу професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців аграрного профілю та етапи експериментальної перевірки її ефективності. Конкретизовано рівні та показники готовності до саморозвитку майбутнього аграрія як особистості і професіонала, які підлягають моніторингу. Визначено критерії професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців аграрного профілю: мотиваційно-ціннісний; орієнтовно-цільовий; результативно-технологічний; оціночно-аналітичний; регулятивно-самоорганізаційний. За розробленими критеріями підтверджено теоретичний аналіз про те, що завдяки впровадженню описаної методики збільшилась кількість студентів-аграріїв професійно-особистісний саморозвиток яких здійснюється на вищих рівнях. Конкретизовано організацію та методи дослідження. Обґрунтовано методику експертного оцінювання. Експериментально перевірено дієвість запропонованої технології професійно-особистісного саморозвитку майбутнього аграрія. Виявлено суттєвий позитивний вплив усіх показників професійно-особистісного саморозвитку майбутнього аграрія на його кваліфікацію. Обґрунтовано, що в процесі впровадження технології професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців аграрного профілю необхідно створити там педагогічні умови: стимулювання мотивації до професійно-особистісного саморозвитку; забезпечення спрямованості навчального процесу на формування готовності до професійно-особистісного саморозвитку; використання ресурсу інформаційних технологій для формування готовності майбутніх фахівців до професійно-особистісного саморозвитку. |
URI: | http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27975 |
Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Видавництво: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Вінниця, 2022. Вип. 64. С. 193-208 |
Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 27975.pdf Розмір : 795660 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|