| id: | 27572 |
|---|---|
| Назва: | Flipped classroom як інноваційний метод викладання іноземної мови: теоретико-методологічний аспект |
| Автори: | Тимощук Н. М. |
| Ключові слова: | перевернутий клас, інноваційні зміни, ефективне впровадження, викладання іноземної мови, заклади вищої освіти |
| Дата публікації: | 2022-04-06 10:58:31 |
| Останні зміни: | 2022-04-06 10:58:31 |
| Рік видання: | 2022 |
| Аннотація: | У статті представлено метод “перевернутого навчання” як один з найбільш інноваційних та ефективних у навчальному процесі вищої школи, а також доведено необхідність конструктивних змін у традиційній системі навчання у закладах вищої освіти. Постійне зростання обсягів інформації унеможливлює передачу знань у готовому вигляді, натомість вимагає вміння шукати та працювати з нею. Експериментальне навчання з використанням flipped classroom як інноваційного методу викладання іноземної мови проводилося серед студентів Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельноекономічного університету. Використання цієї моделі робить навчальний процес більш ефективним та інноваційним, оскільки підвищує мотивацію і самостійність учнів, формує відповідальність та впевненість у собі, а також відповідає вимогам сучасності. |
| URI: | http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27572 |
| Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
| Видавництво: | Молодь і ринок. 2022. №1 (199). С. 113-117 |
| Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
| Ким внесений: | Адміністратор |
| Файл : 27572.pdf Розмір : 1731031 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|
| |