| id: | 27572 | 
|---|---|
| Title: | Flipped classroom як інноваційний метод викладання іноземної мови: теоретико-методологічний аспект | 
| Authors: | Тимощук Н. М. | 
| Keywords: | перевернутий клас, інноваційні зміни, ефективне впровадження, викладання іноземної мови, заклади вищої освіти | 
| Date of publication: | 2022-04-06 10:58:31 | 
| Last changes: | 2022-04-06 10:58:31 | 
| Year of publication: | 2022 | 
| Summary: | У статті представлено метод “перевернутого навчання” як один з найбільш інноваційних та ефективних у навчальному процесі вищої школи, а також доведено необхідність конструктивних змін у традиційній системі навчання у закладах вищої освіти. Постійне зростання обсягів інформації унеможливлює передачу знань у готовому вигляді, натомість вимагає вміння шукати та працювати з нею. Експериментальне навчання з використанням flipped classroom як інноваційного методу викладання іноземної мови проводилося серед студентів Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельноекономічного університету. Використання цієї моделі робить навчальний процес більш ефективним та інноваційним, оскільки підвищує мотивацію і самостійність учнів, формує відповідальність та впевненість у собі, а також відповідає вимогам сучасності. | 
| URI: | http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27572 | 
| Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України | 
| Publication: | Молодь і ринок. 2022. №1 (199). С. 113-117 | 
| In the collections: | Статті/ Видання інших установ/ | 
| Published by: | Адміністратор | 
| File : 27572.pdf Size : 1731031 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
| 
	 | |