Репозиторій ВТЕІ
id: 27391
Назва: Формування стратегії в системі Інтернет-маркетингу (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «БУГ АВТО», с. Вінницькі Хутори, Вінницький район, Вінницька область)
Автори: Почапський В.Р.
Ключові слова: маркетингова концепція, інтернет-маркетинг, клієнтоорієнтованість, онлайн-управління підприємством, маркетингові комунікації, маркетингова кампанія
Дата публікації: 2022-01-12 09:12:37
Останні зміни: 2022-01-12 09:12:37
Рік видання: 2021
Аннотація: Мета дослідження – визначення та формування рекомендацій щодо вдосконалення та оптимізації стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «БУГ АВТО». Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємства при формуванні стратегії в системі інтернет-маркетингу. Предметом дослідження у кваліфікаційній роботі є теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності ТОВ «БУГ АВТО» при формування стратегії в системі інтернет-маркетингу. Практична цінність дослідження полягає у виявленні наукової, соціальної та економічної ефективності використання запропонованих методів та підходів на практиці, наприклад, у діяльності підприємств та організацій. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що було проведено дослідження та сформовано рекомендації щодо вдосконалення стратегії інтернет-маркетингу та рекламної кампанії ТОВ «БУГ АВТО».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27391
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 51 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27391.pdf Розмір : 182497 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити