Репозиторій ВТЕІ
id: 27362
Назва: Формування маркетингово-логістичної взаємодії в управлінні підприємствами
Автори: Довгань Ю.В.
Ключові слова: управління, маркетинг, логістика, взаємодія, підприємство
Дата публікації: 2022-01-10 14:13:48
Останні зміни: 2022-01-10 14:13:48
Рік видання: 2021
Аннотація: Статтю присвячено визначенню можливих напрямів формування ефективної взаємодії підходів, принципів та інструментів маркетингу і логістики в процесі управління підприємствами, яке спрямоване на максимальне задоволення потреб споживачів та економічних інтересів підприємств в умовах сучасного ринку
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27362
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. IX Міжнар. наук.-практ. конф., 14-16 вер. 2021 р. Вінниця, 2021. Ч. 3. С. 107-113.
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27362.pdf Розмір : 447172 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити