The Repository of VTEI
id: 27344
Title: Особливості формування та реалізації конкурентних переваг закладів ресторанного господарства в сучасних ринкових умовах
Authors: Постова В.В.
Keywords: конкурентоспроможність, споживчі переваги, психологічні чинники, збутові чинники, економічні чинники, інформаційні чинники
Date of publication: 2021-12-30 13:02:20
Last changes: 2021-12-30 13:02:20
Year of publication: 2021
Summary: Актуальність дослідження питання формування конкурентних переваг пов’язана з необхідністю забезпечення конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства, з огляду на сучасні ринкові умови. Мета статті полягає у дослідженні шляхів формування стратегії забезпечення та реалізації конкурентних переваг закладів ресторанного господарства. Теоретико-методологічною основою наукового дослідження стали: загальнонаукові методи (методи наукового узагальнення та порівняння), специфічні методи (методи аналізу та синтезу). У статті визначено, що для оцінки конкурентоспроможності використовуються непрямі критерії, які можна поділити на дві основні групи: споживчі та економічні критерії. Проаналізовано, що для різних категорій споживачів і груп товарів конкурентоспроможність забезпечується різними видами цін: закупівельними, реалізаційними і споживчими. Визначено джерела формування конкурентних переваг. Наведено конкурентні переваги закладів ресторанного господарства, що мають різні форми прояву. Проведено діагностику конкурентного середовища, яка вимагає не тільки аналіз стану різних методів конкуренції, але й дослідження іміджу товару, а також іміджу підприємства. Було розглянуто основні чинники конкурентної переваги закладів ресторанного господарства. Проаналізовано чинники конкурентної переваги організації, які поділяються на зовнішні і внутрішні. Визначено, що чинники формування споживчих переваг поділяються на чотири групи: психологічні, інформаційні, збутові та економічні. Встановлено, що для кожної групи властиві певні заходи, послідовне виконання яких, у підсумку, призводить або до формування, або до підтримки споживчих переваг.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27344
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Науковий вісник Мукачівського державного університету. 2021. Т. 8, № 1. С. 58-67
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 27344.pdf Size : 374346 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge