The Repository of VTEI
id: 27302
Title: Система управління якістю як інструмент удосконалення менеджменту туристичного підприємства
Authors: Чорна Н.М.
Keywords: туристичне підприємство, система управління якістю, туристичні послуги, менеджмент, стандарти ISO
Date of publication: 2021-10-21 17:42:49
Last changes: 2021-10-21 17:42:49
Year of publication: 2021
Summary: У статті проаналізовано теоретико-методичні та практичні аспекти впровадження та функціонування на туристському підприємстві системи управління якістю, відповідної міжнародному стандарту ISO 9001. Зроблено короткий екскурс у генезис теорії управління якістю. Обґрунтовано переваги, що їх отримують підприємства (організації) від функціонування системи менеджменту якості та доведено необхідність її впровадження. Увагу зосереджено на проблемі сертифікаційного аудиту, за результатами якого підприємству може бути виданий сертифікат відповідності вимогам стандарту ISO 9001. Констатовано, що для туристського підприємства сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 є не обов’язковою, але бажаною, адже засвідчує високу якість системи менеджменту якості, яка безпосередньо впливає на якість надаваних послуг, забезпечує конкурентоспроможність підприємства на ринку галузі.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27302
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Економіка та суспільство. 2021. Вип. 28. 5 с.
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 27302.pdf Size : 171654 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge