Репозиторій ВТЕІ
id: 27270
Назва: Тенденції розвитку програмного забезпечення проведення міжнародних маркетингових досліджень
Автори: Танасійчук А., Громова О., Шевчук А.
Ключові слова: програмне забезпечення, цифровий маркетинг, інформаційно-комунікаційні технології, онлайн платформа, онлайн фільтри, цифрові канали, міжнародна бізнес-діяльність, міжнародна торгівля, торгова статистика
Дата публікації: 2021-10-07 10:31:59
Останні зміни: 2021-10-07 10:31:59
Рік видання: 2021
Аннотація: У статті розглянуто особливості використання сучасного програмного забезпечення для проведення міжнародних маркетингових досліджень. Визначено інформаційно-комунікаційні технології, використання яких на практиці дозволить здійснювати аналітичне міжнародне маркетингове дослідження, оцінювати маркетингову привабливість нових міжнародних ринків підприємствами України. Обґрунтовано доцільність застосування програмного забезпечення в міжнародній маркетинговій діяльності, наведено характеристику сучасного програмного забезпечення. Продемонстровано особливості використання цифрових каналів як інструментів підтримки міжнародної бізнес-діяльності.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27270
Тип видання: Стаття у закордонних наукових виданнях
Видавництво: Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. 2021. № 9, Т. 2. С. 104-111
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27270.pdf Розмір : 2530824 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити