Репозиторій ВТЕІ
id: 27256
Назва: Шляхи підвищення використання рекламної діяльності та її вплив на розвиток підприємств ресторанного господарства (зa мaтеріaлaми ресторaну «Mont Blanc» (ФОП Кривоносова О.М.))
Автори: Гулько Б.О.
Ключові слова: рекламна діяльність, ресторанний бізнес, шляхи підвищення, маркетингові комунікації
Дата публікації: 2021-10-06 10:44:07
Останні зміни: 2021-10-06 10:44:07
Рік видання: 2021
Аннотація: В роботі досліджено теоретичні основи рекламної діяльності для підприємств; проаналізовано сучасні особливості та тенденції реклами для підприємств ресторанного господарства; проаналізовано існуючі методики, алгоритми розробки рекламних кампаній і оцінки їх ефективності; розроблено рекламну кампанію для підприємства ресторанного господарства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27256
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 46 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27256.pdf Розмір : 190856 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити