Репозиторій ВТЕІ
id: 27244
Назва: Міжнародний маркетинг = Іnternational marketing
Автори: Танасійчук А.М.
Ключові слова: міжнародна товарна політика, ціноутворення у міжнародному маркетингу, політика розподілу на міжнародному ринку, сегментація та вибір зарубіжних ринків
Дата публікації: 2021-10-04 16:31:15
Останні зміни: 2021-10-04 16:31:15
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою викладання дисципліни «Міжнародний маркетинг» за освітньою програмою «Міжнародний бізнес» є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у галузі міжнародного маркетингу, набуття практичних навичок ведення міжнародної маркетингової діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій міжнародного маркетингу у майбутній діяльності щодо ефективного досягнення стратегічних та оперативних цілей підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27244
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 36 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27244.pdf Розмір : 373738 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити