The Repository of VTEI
id: 27244
Title: Міжнародний маркетинг = Іnternational marketing
Authors: Танасійчук А.М.
Keywords: міжнародна товарна політика, ціноутворення у міжнародному маркетингу, політика розподілу на міжнародному ринку, сегментація та вибір зарубіжних ринків
Date of publication: 2021-10-04 16:31:15
Last changes: 2021-10-04 16:31:15
Year of publication: 2020
Summary: Метою викладання дисципліни «Міжнародний маркетинг» за освітньою програмою «Міжнародний бізнес» є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у галузі міжнародного маркетингу, набуття практичних навичок ведення міжнародної маркетингової діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій міжнародного маркетингу у майбутній діяльності щодо ефективного досягнення стратегічних та оперативних цілей підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27244
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 36 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27244.pdf Size : 373738 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge