Репозиторій ВТЕІ
id: 27242
Назва: Міжнародний маркетинг = International marketing
Автори: Танасійчук А.М.
Ключові слова: середовище міжнародного маркетингу, формування цін на міжнародному ринку, підходи до сегментації міжнародних ринків
Дата публікації: 2021-10-04 16:30:18
Останні зміни: 2021-10-04 16:30:18
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою викладання дисципліни «Міжнародний маркетинг» за освітньою програмою "Маркетинг" є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у галузі міжнародного маркетингу, набуття практичних навичок ведення міжнародної маркетингової діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій міжнародного маркетингу у майбутній діяльності щодо ефективного досягнення стратегічних та оперативних цілей підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27242
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 39 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27242.pdf Розмір : 394748 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити