Репозиторій ВТЕІ
id: 27216
Назва: Маркетингові інформаційні системи
Автори: Танасійчук А.М., Уманець В.О.
Ключові слова: технічне забезпечення інформаційних систем маркетингу, інформація в управлінні маркетинговою діяльністю
Дата публікації: 2021-09-22 10:01:31
Останні зміни: 2021-09-22 10:01:31
Рік видання: 2019
Аннотація: Метою дисципліни «Маркетингові інформаційні системи» є формування у здобувачів вищої освіти системи спеціальних теоретичних знань та практичних навичок з питань створення, застосування та впровадження маркетингових інформаційних систем та розв’язання маркетингових задач, набуття магістрантами теоретичних та практичних знань з основ створення та функціонування інформаційних систем маркетингу, сучасних технологічних засобів обробки інформації та інформаційних технологій розв’язання основних маркетингових задач.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27216
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2019. 19 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27216.pdf Розмір : 260481 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити