The Repository of VTEI
id: 27213
Title: Концептуальні основи формування бренду в закладах ресторанного господарства
Authors: Постова В.В.
Keywords: бренди, заклади ресторанного господарства, маркетингові стратегії, реклама
Date of publication: 2021-09-22 09:35:44
Last changes: 2021-09-22 09:35:44
Year of publication: 2021
Summary: Проаналізовано концептуальні основи формування бренду в закладах ресторанного господарства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27213
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 14-16 верес. 2021 р. Вінниця, 2021. Ч. 3. С. 226-238
In the collections: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27213.pdf Size : 483566 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge