Репозиторій ВТЕІ
id: 27211
Назва: Економіко-організаційні проблеми формування стратегії розвитку маркетингу послуг в умовах нестабільного ринкового середовища готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Постова В.В.
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес, стратегії розвитку, маркетинг послуг
Дата публікації: 2021-09-22 09:32:20
Останні зміни: 2021-09-22 09:32:20
Рік видання: 2021
Аннотація: Визначено економіко-організаційні проблеми формування стратегії розвитку маркетингу послуг в умовах нестабільного ринкового середовища готельно-ресторанного бізнесу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27211
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україн і: зб. наук. пр. I Всеукр. наук.-практ. конф., м. Херсон, 23 квіт. 2021 р. Херсон, 2021. С. 278-281
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27211.pdf Розмір : 988878 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити