Репозиторій ВТЕІ
id: 26753
Назва: Вдосконалення культури та якості обслуговування споживачів у готельно-ресторанному бізнесі (за матеріалами кафе «Смачна Хата» (ФОП Данильчук Д.Є.))
Автори: Єреміца О.М.
Ключові слова: культура обслуговування, якість обслуговування, готельно-ресторанний бізнес, споживачі, кафе "Смачна хата"
Дата публікації: 2021-02-18 09:51:03
Останні зміни: 2021-02-18 09:51:03
Рік видання: 2021
Аннотація: У роботі розкрито зміст поняття "культура та якість обслуговування", проаналізовано культуру та якість обслуговування у кафе "Смачна хата", запропоновано шляхи їх підвищення.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26753
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 51 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26753.pdf Розмір : 348897 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити