Репозиторій ВТЕІ
id: 26731
Назва: Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
Автори: Лозовський О.М., Дрончак І.В.
Ключові слова: імідж, конкурентоспроможність, позитивний імідж, ринкове середовище, формування іміджу
Дата публікації: 2021-02-09 15:11:44
Останні зміни: 2021-02-09 15:11:44
Рік видання: 2016
Аннотація: У даній статті розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування іміджу організації як фактору конкурентоспроможності в ринкових умовах. Обґрунтовано взаємозв`язок між іміджом та рівнем конкурентоспроможності підприємства. Визначено чинники та показники, що впливають на імідж компанії. Сформовано основні засоби формування іміджу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26731
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Молодий вчений. 2016. №1 (28). Ч. 1. С. 101-104
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26731.pdf Розмір : 240712 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити