The Repository of VTEI
id: 26731
Title: Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
Authors: Лозовський О.М., Дрончак І.В.
Keywords: імідж, конкурентоспроможність, позитивний імідж, ринкове середовище, формування іміджу
Date of publication: 2021-02-09 15:11:44
Last changes: 2021-02-09 15:11:44
Year of publication: 2016
Summary: У даній статті розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування іміджу організації як фактору конкурентоспроможності в ринкових умовах. Обґрунтовано взаємозв`язок між іміджом та рівнем конкурентоспроможності підприємства. Визначено чинники та показники, що впливають на імідж компанії. Сформовано основні засоби формування іміджу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26731
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Молодий вчений. 2016. №1 (28). Ч. 1. С. 101-104
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26731.pdf Size : 240712 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge