Репозиторій ВТЕІ
id: 26729
Назва: Імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності
Автори: Лозовський О.М., Осадчук О.О.
Ключові слова: імідж, конкурентоспроможність, позитивний імідж, негативний імідж, ефективність іміджу, завдання іміджу, етапи формування іміджу, структура іміджу
Дата публікації: 2021-02-09 15:09:45
Останні зміни: 2021-02-09 15:09:45
Рік видання: 2017
Аннотація: У статті розглядається сутність та необхідність застосування іміджу як фактора конкурентоспроможності і ефективності функціонування підприємства у сучасних ринкових умовах. Досліджено завдання, структуру та етапи формування іміджу підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновані засоби формування позитивного іміджу на вітчизняних підприємствах.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26729
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Економіка та право: проблеми взаємодії та перспективи розвитку : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ 08-09 груд. 2017 р. Київ, 2017. Ч. 1. С. 153-158
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26729.pdf Розмір : 257007 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити