Репозиторій ВТЕІ
id: 26692
Назва: Стратегічне управління організаційними інноваціями в торгівлі. Мережевий підхід
Автори: Корж Н.В.
Ключові слова: корпоративна торговельна мережа, підприємницька мережева структура, стратегічне управління, ознаки мережі, організаційні інновації, управлінські інновації
Дата публікації: 2021-02-09 11:11:24
Останні зміни: 2021-02-09 11:11:24
Рік видання: 2019
Аннотація: Узагальнено типи управлінських рішень, які реалізують торговельне підприємство у відповідь на детермінанти формування мережевих ознак в їх діяльності. Проаналізовано характер та зміст стратегічного управління в міру розвитку взаємозв’язків в організаційній структурі торговельних підприємств у процесі формування та розвитку мережі. Запропоновано комплекс заходів, що оптимізують операційні рішення завдяки реалізації портфеля інвестиційних проектів та обумовлюють якісний перехід системи від одного стану до іншого.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26692
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Наукові записки Національного університету «Острозька академія». 2019. № 14(42). С. 38-43
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26692.pdf Розмір : 513574 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити