Репозиторій ВТЕІ
id: 26594
Назва: Маркетингове дослідження ринку книг
Автори: Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Касько І.А.
Ключові слова: маркетингове дослідження, кабінетне дослідження, польове дослід- ження, опитування, ринок книг, магазин книг, споживач
Дата публікації: 2021-02-01 16:36:01
Останні зміни: 2021-02-01 16:36:01
Рік видання: 2019
Аннотація: Розглянуто етапи проведення маркетингових досліджень, проаналізовано типові визначення маркетингових досліджень, функції та завдання маркетингових досліджень товарних ринків. Запропоновано етапи маркетингового дослідження ринку книг з урахуванням вимог часу. Визначено проблеми формування теорії маркетингових досліджень товарних ринків в Україні, вирішення яких залежить від розроблення інформаційного забезпечення за межами діяльності підприємств. Вивчено теоретичні основи маркетингових досліджень, їх класифікацію та види, а також обґрунтовано їх проведення на прикладі ринку книг. Проаналізовано останні дослідження вітчизняного ринку книг, методи, якими вони здійснювалися, структуру даного ринку, ефективність застосування результатів у практичній діяльності виробників та магазинів книг. Для цього було складено план, який послідовно виконувався для досягнення результату. Представлено методологію даного дослідження відповідно до розробленого автором плану. Обґрунтовано етапи дослідження ринку книг. Проаналізовано стан ринку, його асортимент, цінову політику магазинів книг, вивчено попит споживачів на книги, здійснено аналіз рекламної активності магазинів книг. Визначено кон’юнктуру та тенденції розвитку ринку, перспективи виходу нових магазинів на ринок.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26594
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Інфраструктура ринку. 2019. № 38. С. 94-97
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26594.pdf Розмір : 384282 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити