The Repository of VTEI
id: 26594
Title: Маркетингове дослідження ринку книг
Authors: Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Касько І.А.
Keywords: маркетингове дослідження, кабінетне дослідження, польове дослід- ження, опитування, ринок книг, магазин книг, споживач
Date of publication: 2021-02-01 16:36:01
Last changes: 2021-02-01 16:36:01
Year of publication: 2019
Summary: Розглянуто етапи проведення маркетингових досліджень, проаналізовано типові визначення маркетингових досліджень, функції та завдання маркетингових досліджень товарних ринків. Запропоновано етапи маркетингового дослідження ринку книг з урахуванням вимог часу. Визначено проблеми формування теорії маркетингових досліджень товарних ринків в Україні, вирішення яких залежить від розроблення інформаційного забезпечення за межами діяльності підприємств. Вивчено теоретичні основи маркетингових досліджень, їх класифікацію та види, а також обґрунтовано їх проведення на прикладі ринку книг. Проаналізовано останні дослідження вітчизняного ринку книг, методи, якими вони здійснювалися, структуру даного ринку, ефективність застосування результатів у практичній діяльності виробників та магазинів книг. Для цього було складено план, який послідовно виконувався для досягнення результату. Представлено методологію даного дослідження відповідно до розробленого автором плану. Обґрунтовано етапи дослідження ринку книг. Проаналізовано стан ринку, його асортимент, цінову політику магазинів книг, вивчено попит споживачів на книги, здійснено аналіз рекламної активності магазинів книг. Визначено кон’юнктуру та тенденції розвитку ринку, перспективи виходу нових магазинів на ринок.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26594
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Інфраструктура ринку. 2019. № 38. С. 94-97
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26594.pdf Size : 384282 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge