Репозиторій ВТЕІ
id: 26578
Назва: Засоби просування бренду в умовах рецесії
Автори: Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Громова О.Є.
Ключові слова: цифрові технології, бренд, цифровий маркетинг, просування бренду, репутація бренду, соціальні мережі, інтернет брендинг, SocialCaptain, Hootsuite, Grum, Tailwind, Hashtracking, Minter, Boost, Repost
Дата публікації: 2021-02-01 12:21:55
Останні зміни: 2021-02-01 12:21:55
Рік видання: 2020
Аннотація: Сучасний етап розвитку економіки характеризується тим, що компанії вимушені конкурувати між собою у маркетинговому середовищі. Використання можливостей мережі Інтернет для просування бренду є необхідною умовою для успішного розвитку бренду компанії та бізнесу загалом. Всесвітня павутина дає змогу сформувати позитивний образ компанії, її репутацію, підвищити впізнаваність бренду та товарів або послуг, які він пропонує. У дослідженні розкрито теоретичні основи соціальних комунікацій та принципи їх діяльності. Обґрунтовано переваги використання соціальних мереж для просування бренду вітчизняного підприємства в умовах рецесії. Здійснено аналіз цільової аудиторії Instagram, визначено шляхи та засоби ефективного просування бренду, розглянуто основні переваги просування бренду в соціальних мережах. Проаналізовано прогресивні інструменти цифрового маркетингу та обґрунтовано необхідність їх застосування при просуванні бренду компанії чи товару в умовах кризи. Систематизовано правила створення та підтримання активності платформи компанії в соціальній мережі Instagram, обґрунтовано необхідність їх застосування при просуванні бренду в соціальних мережах.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26578
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Ефективна економіка. 2020. № 5. 9 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26578.pdf Розмір : 397091 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити