Репозиторій ВТЕІ
id: 26568
Назва: Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства
Автори: Головчук Ю.О., Дибчук Л.В.
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність продукції, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, фактори конкурентоспроможності підприємства
Дата публікації: 2021-02-01 10:59:55
Останні зміни: 2021-02-01 10:59:55
Рік видання: 2020
Аннотація: При організації бізнесу одним з основних критеріїв успіху є зростання обсягу продажів, однак цей критерій не може бути дотриманий при недостатньо ефективній маркетинговій стратегії. Маркетингова стратегія є необхідним елементом управління сучасного підприємства. Дослідженням ефективності маркетингової стратегії в підприємництві займалися багато вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, зокрема Ф. Котлер, В. В. Ільяшенко, О. Б. Зільбершейн, В. В. Шуров, Н. О. Жидкова, Ю. Є. Петруля та інші. Метою даної роботи є розгляд проблеми формування маркетингової стратегії підприємств та проведення аналізу факторів, що впливають на ускладнення розвитку маркетингових стратегій бізнесу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26568
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, м. Луцьк, 18 лют. 2020 р. Луцьк, 2020. С. 38-40
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26568.pdf Розмір : 755290 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити