The Repository of VTEI
id: 26506
Title: Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення якості співпраці підприємств зі споживача
Authors: Головчук Ю.О., Середницька Л.П.
Keywords: HoReCa, цифровий маркетинг, готельний бізнес, індустрія гостинності, діджиталізація, SMM, інформаційно-комунікаційні технології
Date of publication: 2021-01-26 15:26:12
Last changes: 2021-01-26 15:26:12
Year of publication: 2020
Summary: У статті проаналізовано особливості сегмента HoReCa (сфера індустрії гостинності) і тенденції, що відбуваються в індустрії і на глобальному ринку в епоху діджиталізації і впливають на реалізацію стратегічних маркетингових рішень. Розглянуті ключові аспекти становлення цільового маркетингу і поточний стан ринку HoReCa з виділенням особливостей портрета нового споживача – міленіала. Проведено аналіз сучасних основних онлайн-комунікацій в індустрії гостинності для залучення уваги клієнта. Елементом наукової новизни в рамках роботи виступив розгляд сфери HoReCa, що створює нові інформаційні тренди, з точки зору безпосереднього впливу на цільову аудиторію. У роботі проведено паралель між потребами міленіалів, які бажають інтегрувати інформаційно-комунікаційні технології в життя, і необхідністю компаній розробляти більш точні маркетингові рішення, відштовхуючись від потреб і бажань споживачів. Розкрито необхідність використання інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть стати основою для побудови актуального та дієвого плану просування для різних гравців ринку.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26506
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Бізнес Інформ. 2020. № 4. С. 411-417
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26506.pdf Size : 388433 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge