Репозиторій ВТЕІ
id: 26446
Назва: Управління корпоративною репутацією підприємства (за матеріалами Приватного акціонерного товариства «Миронівський Хлібопродукт» м. Київ)
Автори: Поліщук К.О.
Ключові слова: репутація, корпоративна репутація, чинники впливу на репутацію, управлінням корпоративної репутації
Дата публікації: 2021-01-22 18:23:57
Останні зміни: 2021-01-22 18:23:57
Рік видання: 2021
Аннотація: Метою роботи є надання рекомендацій щодо удосконалення управління корпоративною репутацією ПрАТ «Миронівський Хлібпродукт». Об’єктом дослідження виступає корпоративна репутація Приватне Акціонерне Товариство «Миронівський хлібопродукт». Предметом дослідження виступає: сукупність теоретичних положень, методичного інструментарію та практичних аспектів управління корпоративною репутацією підприємства та його імідж. Наукова новизна роботи полягає у визначенні та обґрунтуванні концептуальних засад та поглибленні науково-теоретичних та практичних положень формування процесу управління репутацією підприємства та його іміджу з урахуванням принципів їх застосування в умовах актуалізації розвитку ПрАТ «Миронівський Хлібопродукт».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26446
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 58 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26446.pdf Розмір : 61943 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити