The Repository of VTEI
id: 26446
Title: Управління корпоративною репутацією підприємства (за матеріалами Приватного акціонерного товариства «Миронівський Хлібопродукт» м. Київ)
Authors: Поліщук К.О.
Keywords: репутація, корпоративна репутація, чинники впливу на репутацію, управлінням корпоративної репутації
Date of publication: 2021-01-22 18:23:57
Last changes: 2021-01-22 18:23:57
Year of publication: 2021
Summary: Метою роботи є надання рекомендацій щодо удосконалення управління корпоративною репутацією ПрАТ «Миронівський Хлібпродукт». Об’єктом дослідження виступає корпоративна репутація Приватне Акціонерне Товариство «Миронівський хлібопродукт». Предметом дослідження виступає: сукупність теоретичних положень, методичного інструментарію та практичних аспектів управління корпоративною репутацією підприємства та його імідж. Наукова новизна роботи полягає у визначенні та обґрунтуванні концептуальних засад та поглибленні науково-теоретичних та практичних положень формування процесу управління репутацією підприємства та його іміджу з урахуванням принципів їх застосування в умовах актуалізації розвитку ПрАТ «Миронівський Хлібопродукт».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26446
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 58 с.
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26446.pdf Size : 61943 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge