Репозиторій ВТЕІ
id: 26367
Назва: Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу
Автори: Поліщук І.І., Гончар О.І.
Ключові слова: ринок, підприємство, маркетинг, маркетинговий потенціал, фактори, передумови, управління, конкурентоспроможність, розвиток
Дата публікації: 2021-01-19 09:44:25
Останні зміни: 2021-01-19 09:44:25
Рік видання: 2019
Аннотація: Конкретизовано передумови інтеграційних спрямувань сучасних підприємницьких структур, активізації маркетингової діяльності, актуалізації проблем розвитку маркетингового потенціалу і забезпечення конкурентоспроможності. Сформульовано принципи побудови механізму управління маркетинговим потенціалом промислових підприємств та запропоновано схему функціональних складових запровадження механізму управління маркетинговим потенціалом. Згруповано умови розвитку маркетингового потенціалу і підвищення конкурентоспроможності підприємства та зроблено висновок про те, що управління формуванням і розвитком маркетингового потенціалу промислових підприємств має враховувати особливості стану ринку та дію факторів,які його характеризують.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26367
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Журнал європейської економіки. Видання Тернопільського національного економічного університету. 2019. Т. 18, № 2 (69). С.154-166
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26367.pdf Розмір : 256731 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити