The Repository of VTEI
id: 26367
Title: Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу
Authors: Поліщук І.І., Гончар О.І.
Keywords: ринок, підприємство, маркетинг, маркетинговий потенціал, фактори, передумови, управління, конкурентоспроможність, розвиток
Date of publication: 2021-01-19 09:44:25
Last changes: 2021-01-19 09:44:25
Year of publication: 2019
Summary: Конкретизовано передумови інтеграційних спрямувань сучасних підприємницьких структур, активізації маркетингової діяльності, актуалізації проблем розвитку маркетингового потенціалу і забезпечення конкурентоспроможності. Сформульовано принципи побудови механізму управління маркетинговим потенціалом промислових підприємств та запропоновано схему функціональних складових запровадження механізму управління маркетинговим потенціалом. Згруповано умови розвитку маркетингового потенціалу і підвищення конкурентоспроможності підприємства та зроблено висновок про те, що управління формуванням і розвитком маркетингового потенціалу промислових підприємств має враховувати особливості стану ринку та дію факторів,які його характеризують.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26367
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Журнал європейської економіки. Видання Тернопільського національного економічного університету. 2019. Т. 18, № 2 (69). С.154-166
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26367.pdf Size : 256731 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge