The Repository of VTEI
id: 26364
Title: Маркетингові аспекти управління олійно-жировими підприємствами
Authors: Поліщук І.І., Довгань Ю.В.
Keywords: маркетинг, управління, концепція, олійно-жирове підприємство, продукт, ланцюг поставок, інтерес
Date of publication: 2021-01-19 09:30:22
Last changes: 2021-01-19 09:30:22
Year of publication: 2020
Summary: Дана робота присвячена вивченню питань управління підприємствами заснованому на маркетингових концепціях які орієнтовані на ринок та потреби споживачів. Маркетингова концепція управління проходить у своєму розвитку певні етапи ринкової орієнтації підприємства. Підприємства, в залежності від своїх цілей, можливостей, внутрішніх та зовнішніх умов діяльності, обирають та реалізують одну з маркетингових концепцій управління або їх комбінацію. Вибір підприємством тієї чи іншої маркетингової концепції управління та подальше формування маркетингової стратегії здійснюється на основі результатів проведених маркетингових досліджень ринкової ситуації, потреб і поведінки споживачів та інших суб’єктів ринку тощо.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26364
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Вісник Херсонського національного технічного університету. № 2(73). 2020. С. 93-100
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26364.pdf Size : 490529 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge