Репозиторій ВТЕІ
id: 26357
Назва: Управління маркетинговою діяльністю рекламного та пр-агенства (за матеріалами товариства з обмеженою відповідальністю «Ріа Медіа», м. Вінниця)
Автори: Шаповалова Я.В.
Ключові слова: маркетинг, реклама, ефективність маркетингової діяльності, комунікаційна політика
Дата публікації: 2021-01-18 15:04:35
Останні зміни: 2021-01-18 15:04:35
Рік видання: 2020
Аннотація: Актуальність кваліфікаційної роботи полягає в тому, що маркетингова діяльність рекламних та ПР-агентств виступає важливим засобом для формування економічного розвитку як самого підприємства, так і покупців його послуг. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає наступному: визначено теоретичні підходи до використання показників для оцінки для оцінки ефективності маркетингової діяльності ПР-агентств; удосконалено практичні підходи та маркетингові інструменти до вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «РІА МЕДІА» під час карантину та виявлено нові можливості для бізнесу. Практична цінність кваліфікаційної роботи полягає в розробленні рекомендацій для ТОВ «РІА МЕДІА», що стосуються прямих продажів, елементів комунікаційної політики (реклами, ПР-кампанії), що сприятимуть економічному розвитку підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26357
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 74 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26357.pdf Розмір : 50258 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити