The Repository of VTEI
id: 26357
Title: Управління маркетинговою діяльністю рекламного та пр-агенства (за матеріалами товариства з обмеженою відповідальністю «Ріа Медіа», м. Вінниця)
Authors: Шаповалова Я.В.
Keywords: маркетинг, реклама, ефективність маркетингової діяльності, комунікаційна політика
Date of publication: 2021-01-18 15:04:35
Last changes: 2021-01-18 15:04:35
Year of publication: 2020
Summary: Актуальність кваліфікаційної роботи полягає в тому, що маркетингова діяльність рекламних та ПР-агентств виступає важливим засобом для формування економічного розвитку як самого підприємства, так і покупців його послуг. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає наступному: визначено теоретичні підходи до використання показників для оцінки для оцінки ефективності маркетингової діяльності ПР-агентств; удосконалено практичні підходи та маркетингові інструменти до вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «РІА МЕДІА» під час карантину та виявлено нові можливості для бізнесу. Практична цінність кваліфікаційної роботи полягає в розробленні рекомендацій для ТОВ «РІА МЕДІА», що стосуються прямих продажів, елементів комунікаційної політики (реклами, ПР-кампанії), що сприятимуть економічному розвитку підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26357
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 74 с.
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26357.pdf Size : 50258 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge