The Repository of VTEI
id: 26300
Title: Маркетинговий підхід до управління олійно-жировим підприємством
Authors: Довгань Ю.В.
Keywords: маркетинг, управління, підхід, концепція, комплекс, олійно-жирове підприємство
Date of publication: 2021-01-17 16:21:53
Last changes: 2021-01-17 16:21:53
Year of publication: 2020
Summary: Дана робота присвячена вивченню питань практичної реалізації теоретичних підходів до управління суб’єктами господарювання заснованих на маркетингових концепціях організації бізнесу які орієнтовані на ринок та потреби споживачів. В рамках дослідження проаналізовано комплекс маркетингу олійно-жирового підприємства харчової галузі – приватного акціонерного товариства «Вінницький олійножировий комбінат».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26300
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 3 черв. 2020 р. Вінниця, 2020. Ч. 3. С. 128-136
In the collections: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26300.pdf Size : 379797 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge