Репозиторій ВТЕІ
id: 26232
Назва: Моделювання стратегій диференціації та фокусування туристичних підприємств
Автори: Онищук Н.В.
Ключові слова: оцінки елементів ієрархії, побудова матриці парних порівнянь, розрахунок локальних ваг елементів, метод геометричної середньої, оцінки узгодженості, вага елементів, методи дистрибутивного та мультиплікативного синтезу
Дата публікації: 2021-01-14 15:48:59
Останні зміни: 2021-01-14 15:48:59
Рік видання: 2015
Аннотація: Для вибору найбільш доцільного шляху реалізації стратегій «Екстенсивного зростання», «Лазерного променя», «Фокусування», «Концентрованого маркетингу» запропоновано застосовувати метод аналізу ієрархій. На підставі виконання етапів вказаного методу визначено порядок виведення на ринок ТЦ (туристичних центрів) Вінниччини, їх оптимальну спеціалізацію на етапах екстенсивного та інтенсивного зростання, головну ідею місії, покрокове впровадження ТПР (туристичних продуктів) і їх напрями розвитку.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26232
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка. Управління. Інновації. 2015. Вип. № 1 (13). 12 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26232.pdf Розмір : 573650 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити