Репозиторій ВТЕІ
id: 26107
Назва: The theoretical approaches of strategic marketing in tourism
Автори: Mazurkevych I., Lukianets A.
Ключові слова: tourism business, the concept of strategic marketing, strategic management, marketing plan
Дата публікації: 2021-01-12 11:57:44
Останні зміни: 2021-01-12 11:57:44
Рік видання: 2020
Аннотація: The article is dedicated to researching theoretical aspects of the concept of strategic marketing in the field of tourism business. Special attention is paid for the learning of significance and position of strategic marketing in tourism. The foreign experience on researching of conceptual aspects of strategic marketing, as well as domestic one, has been learned and generalized.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26107
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Tourism of the XXI century: Clobal challenges and civilization values : ІІ International scientific and practical conference, Kyiv, June 01, 2020. Kyiv, 2020. Р. 150-153
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26107.pdf Розмір : 226945 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити