The Repository of VTEI
id: 26003
Title: Дослідження сутності та основних елементів маркетингової стратегії на підприємствах туристичного бізнесу = Research of the essence and main elements of marketing strategy at the enterprises of the tourist business
Authors: Мазуркевич І.О., Рябенька М.О.
Keywords: туристичний бізнес, маркетингова стратегія, просування, вхідні елементи, маркетингові дослідження, конкурентні позиції
Date of publication: 2021-01-10 22:15:35
Last changes: 2021-01-10 22:15:35
Year of publication: 2020
Summary: Стаття містить актуальні питання щодо необхідності розроблення та використання інструментів маркетингового стратегічного планування на підприємствах туристичного бізнесу. У статті узагальнено наявні підходи до вивчення сутності терміну «маркетингова стратегія підприємств туристичного бізнесу». Особливу увагу приділено основним елементам формування та реалізації ефективної маркетингової стратегії з урахуванням маркетингових досліджень ринку туристичних послуг. В результаті детального вивчення теоретичних аспектів маркетингової стратегії туристичного підприємства виокремлено її головні характеристики. Сформовано основні вимоги до маркетингових стратегій, дотримання яких є важливим під час побудови обґрунтованих стратегічних планів. Установлено, що маркетингова стратегія не завжди є виключним інструментом чи універсальним засобом забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26003
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 57. С. 68-71
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26003.pdf Size : 297570 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge