Репозиторій ВТЕІ
id: 25899
Назва: Туристичний імідж України та концепція його позиціювання на світовому ринку (за матеріалами товариства з обмеженою відповідальністю "Санаторно-туристичне підприємство "Свіжий вітер"")
Автори: Мачко В.В.
Ключові слова: туристичний імідж країни, концепція туристичного іміджу, світовий туристичний ринок
Дата публікації: 2020-12-30 23:30:26
Останні зміни: 2020-12-30 23:30:26
Рік видання: 2020
Аннотація: В роботі проаналізовано зміст поняття "туристичний імідж країни", вивчено сучасний стан та тенденції розвитку туризму в Україні та світі, запропоновано концепцію позиціювання туристичного іміджу України на світовому ринку.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25899
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 100 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25899.jpg Розмір : 171440 байт Формат : Зображення jpg Доступ : Загально доступний

Збільшити