Репозиторій ВТЕІ
id: 25874
Назва: Маркетинг туристичних дестинацій України: теоретико-методичний аспект проблеми
Автори: Чорна Н.М.
Ключові слова: туристичні дестинації, Україна, маркетинг
Дата публікації: 2020-12-30 00:20:46
Останні зміни: 2020-12-30 00:20:46
Рік видання: 2018
Аннотація: Розкрито зміст поняття "туристична дестинація", проаналізовано механізм просування туристичних дестинацій (на прикладі України).
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=25874
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня - 1 листопада 2018 р.). Львів : ЛТЕУ, 2018. С. 145-147.
Розташовується в колекціях: Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25874.pdf Розмір : 500761 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити